piątek, 12 września 2008

Ella Fitzgerald - A foggy day in London town

Lu:






Nasti:









Lu:
żakiet - reserved
spodnie - republic 2nd hand
koszula - penny black - od czystej włoszki
tenisówki - M-O-T-O 2nd hand
torebka - 2nd hand
bransoletki - prezenty
szal - pozyczony od Nasti
chusta - no logo 2nd hand
Nasti:
spódnica - Fuga (odziedziczona po przyjaciółce)
bluzka - Bershka
żakiet - UCB
podkolanówki - Anthropologie
buty - Jeffrey Cambell
okulary - mamy z lat 90-tych
szal - pożyczony od lu
bransoletki - nazbierane

















12 komentarzy:

chaos kontrolowany pisze...

Bardzo podoba mi się ta chusta w pierwszym zestawie <3

miss large pisze...

mi najbardziej przypadła o gustu bransoleta z kokardą, chusta z pierwszego zestawu (kolorowa) i brązowe buty.

joanka pisze...

zestaw Lu w całości mogłabym ukraćś a bluzka Nasti wgniotła mnie w krzesło...cudo...

pozdrawiam:)

styledigger pisze...

Lu ma piękna chustę, Nasti- genialne buty.

Anonimowy pisze...

nasti, ten zestaw to dla mnie mistrzostwo swiata :) szkoda ze nie mozesz byc moja stylistka tu...
lu jak zwykle kolorowo-optymistycznie.
wiecej wiecej!
carolinah

asiu pisze...

dla mnie zestaw Nasti jest cudny!

ray pisze...

Uwielbiam kolorowe bransoletki, niestety wszystkie spadają z moich nadgarstków, ale dla tej białej z kokardką gotowa byłabym przytyć ;)

aleksandra pisze...

świetna biała bransoleta i okulary

pryt pisze...

okularki rewelacja:)!!!!

Pomysłodajnia pisze...

bransoletka i ażurowa bluzka-cudo!

Veronica_Fraticelli pisze...

zmasakrowałyście mnie bransoletką i koszulką Nasti- ja chcęęęę!!!piękne zdjęcia.

Sense and Sensibility pisze...

bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze :)
jest nam bardzo miło
Nasti i Lu